Saturday 21 January 2012

On My Way....!

Hello peeps !

Salam sejahtera .... salam para bloggers ke arah mentaliti blog terunggul
*merapu sudeyh...
Nak kongsi cerita .... ' sekarang aku dah masuk F2 ..... ( xbest la derrr )
tahun depan dah nak PMR......*last year pulokk tue....ni yg getaq sejenis ja....
pala lutut semua dah jadi beku mcm ais dah ni....*aduhaiiii..budak ni wat teruk....
even , xda langsung crita yg bleh bawak mai tang ni......
tapi ni ada satu la...........

bukan cerita lha....tapi mcm cerita la jgak tpi bkn cerita *sudah ! pening pala dah
saja nak kongsi apa yg ada....
Hampa semua taw kan nama fb aku apa.....' Nyna Dooley ' 
aku bukannya tersengaja nk ltak nama tue pon.....
ingt aku suka ?
dah lha duk panggil nama tue kt skolah....depa ingt aku ni apa....? *marah ni..marah ni
bajet aku suka kot.....dok panggil Dooley-2 tu.....
nak perli ka nak apa ...*tiktaw le....
panngil Nina cukup la....*owhhh...dep rajin duk pnggil nama pnjang-2...hampeh toi !

#maaf terSENGAJAterKASAR Bahasa .....


No comments:

Post a Comment

Heys!!!! Menarik ?
Komen lha..satu pon jadi...