Friday 23 December 2011

benda yang tak perlu ada dalam blog


wajib 
tapi paling tak suka ade je widget2 yang mnggangu .. 
aku bukanlah bagus sgt dalam bidang blog ni tapi nak share lah skit ap yg tak ptut 
ade dalam blog ni 

1 . word verification 
- aku rasa benda ni patut buang sbb mnyusahkan pengomen nak komen ..
yelah tgh ada niat nak komen tetiba ade benda yg kacau .. boleh spoil mood kita tau ..

2. welcome note 

- act , welcome note pun tak penting sgt , sbb banyak sgt halangan nak masuk blog awak tu
tapi kalau suka letak jelahh .. hehe 

3 . widget kiri kanan 

- haa ! ni pling banyak kot , aku suka tgk bunga2 keluar kat tepi blog tu , tapi tak buat sbb 
rimas n mmberatkan blog kita ..  lagipun tak pnting untuk letak dlm blog kan?
betul tak    tapi ikut sukalah .. 

4 . pop up window 

- yes    yang ni pnting sbb memudahkan pengomen nak komen
blog korang , tak perlulah nak melepasi halangna2 yag korang buat tu .. 
heee  


aku cuma share je ape yg blogger2 famous  pernah gtaw ..
and aku rasa mmg benda tu akan mmbertakan blog kita pun .. 

blog aku pun bnyk kekurangan jugak  
mohon tegur menegurlah yek ..

p/s : dalam dunia blogging tak boleh memilih n sombong 


Credits to 
http://fyza-kisahanis.blogspot.com/       * sharing is caring but...i'm too lazy...to type one by one..

No comments:

Post a Comment

Heys!!!! Menarik ?
Komen lha..satu pon jadi...